No products in the cart.
Často kladené otázky
Často kladené otázky
1. AKO NAKUPOVAŤ
Ako sa môžem zaregistrovať na webe?
Na hlavnej stránke La Chinata na vodorovnej čiernej lište sa hore nachádza tlačítko “VÁŠ
ÚČET”.
Ak už svoj účet máte, vpíšte svoj e-mail a heslo pre prihlásenie. Pokiaľ si prajete vytvoriť nový účet, kliknite na tlačítko “Vytvoriť účet” a vyplňte označené políčka, budeme žiadať len nevyhnutné informácie pre urýchlenie procesu nákupu.
Pri registrácii na webe musíte uvies svoj e-mail, celé meno a priezvisko.
Výhody prístupu prostredníctvom hesla sú nasledujúce:
Ako si môžem objednať?
Vyberte sortiment produktov, o ktoré sa zaujímate (napr. gourmet), v tejto záložke kliknite na kategóriu (napr. omáčky), zobrazte produkty a kliknite na ten, o ktorý máte záujem (napr. hľuzovková omáčka).
Kliknutím sa fotografie zväčšia a zobrazí sa viac podrobností.
V popise nájdete podrobné informácie o produktoch, stav zásob, ceny, recepty a novinky o
tomto produkte.
Ak ste si už istý, môžete pridať produkty do košíka kliknutím na “Vložiť do košíka”. Pokiaľ si prajete viac kusov toho istého produktu, vyberte požadované množstvo.
Môžete sledovať pridávané produkty a upravovať obsah košíka kedykoľvek v priebehu prechádzania nášho webu. Tak ako z ponuky produktov, tak aj z nákupného košíka môžete ľahko vkladať tovar
do “Zoznamu želaní”, aby ste pri ďalšej nášteve produkt našli ľahšie a urýchlili tak objednávanie. Zo svojho účtu máte prístup do zoznamu želaní, odkiaľ môžete vkladať produkty do nákupného košíka.
Po skončení výberu všetkých produktov, ktoré chcete pridať do košíka, kliknite na “Nákupný košík” (vpravo hore) pre dokončenie objednávky. Objaví sa obrazovka so všetkými detailami Vašej objednávky, následne je potrebné kliknúť na tlačítko “Objednať” a tým pokračovať v nákupe.
Je potrebné doplniť fakturačné a dodacie údaje, vybrať požadovaný spôsob dopravy a spôsob platenia.
Je možné označiť políčko “Darček”, pokiaľ si prajete doplniť k objednávke darčekovú kartičku s textom podľa vlastného výberu. Pokiaľ máte zľavový kupón, kliknite na “aplikovať zľavu”, čím kupón pridáte.
Po zaplatení obdržíte e-mail s potvrdením objednávky, ktorá bude vybavená v ten istý deň, pokiaľ objednáte do 13:00.
Pamätajte, že pri objednávaní produktov, ktoré vyžadujú uchovávanie v chlade, ho zašleme zvláštnou dopravou.
Môžem upraviť alebo zrušiť objednávku?
Pokiaľ je objednávka v stave “k vybaveniu” alebo “spracovávané”, kontaktujte za účelom zmeny alebo zrušenia objednávky Zákaznícky servis elektronickou poštou alebo telefonicky
na čísle (+421) 910 237 497 od pondelka do piatka (od 9:00 do 14:00 a od 15:30 do 18:30)
2. ZMENY ÚČTU
Zabudol som moje heslo. Čo môžem robiť?
V sekcii “Môj účet” kliknite na “Zabudnuté heslo”. Uveďte adresu elektronickej pošty príslušnú k užívateľskému menu a my vám pošleme nové, automaticky vygenerované heslo.
Heslo môžete znovu zmeniť vo svojom účte pomocou ovládacieho panela. Pokiaľ máte stále problémy, napíšte e-mail na info@lachinata.sk, odpovieme vám čo najskôr.
3. VRÁTENIE TOVARU
Môžem vymeniť alebo vrátiť tovar objednaný cez web?
V La Chinata chceme, aby ste boli so zakúpenými produktam spokojní, preto kontrolujeme všetky možné závady, ktoré môžu vzniknúť pri produktoch dodávaných našim zákazníkom.
Všetky produkty sú starostlivo balené a zasielané za výborných podmienok. Avšak, pokiaľ objednaná zásielka obsahuje poškodený produkt alebo došlo ku chybe, môžete nás do 24 hodin od prevzatia objednávky upozorniť na telefónnom čísle 00421 910 237 497 alebo e-mailom info@lachinata.sk, aby sme mohli chybný tovar čo najrýchlejšie vymeniť. Pri preberaní zásielky musíte skontrolovať, či je všetko v súlade s požiadavkami.
Pokiaľ by došlo k nejakej nezhode alebo problému s objednávkou, vyznačte to v dodacom liste, ktorý vám poskytne dopravca. Objednávky vytvorené cez web nemôžu byť vrátené ani vymenené v Oleotékach La Chinata.
4. ZÁSIELKY NA SLOVENSKO
Kde si môžem prevziať moje objednávky?
Vaše objednávky budú zaslané na dodaciu adresu, ktorú uvediete pri vytváraní svojho účtu, preto je dôležité vyplniť tieto údaje veľmi pozorne. Pamätajte, že po zaregistrovaní môžete na “ovládacom paneli” v sekcii “Môj účet” pridať všetky dodacie adresy, ktoré si prajete, a pri objednávaní vybrať požadované miesto dodania.
Aké sú dodacie lehoty a ceny?
Zasielame do celej Slovenskej Republiky. Balíček vám bude doručený kuriérom priamo na dodaciu adresu, ktorú uvediete v objednávke. Doručenie trvá 1 až 2 pracovné dni odo dňa odoslania. Ku každej objednávke účtujeme balné 1 €. K objednávke nad 40 € od nás získate balné a dopravu ZADARMO.
Objednávky vytvorené a zaplatené do 13:00 hod. pracovného dňa budú spracované v ten istý deň, v prípade voľného dňa najbližší pracovný deň.
Spracovanou objednávkou sa rozumie okamih, kedy bol tovar odovzdaný dopravcovi. Od tohto okamihu sa začína počítať čas dopravy. Všetky objednávky vytvorené v piatok po 13 hodine budú spracované nasledujúci pondelok.
Cenník prepravy
Váha balíka (kg) | DPD Home Cena (€) bez DPH |
Odberné miesto Pickup Cena (€) bez DPH |
---|---|---|
Do 5 Kg | 3,50 € | 3,25 € |
Do 10 Kg | 3,60 € | 3,55 € |
Do 20 Kg | 4,20 € | 4,30 € |
5. PLATBA
Aký je spôsob platby pri nakupovaní cez web?
Môžete platiť rôznym spôsobom:
Ako môžem zaplatiť bankovým prevodom?
Platbu je potrebné vykonať pred dokončením a zaslaním objednávky. V informácii pre prijímateľa uvediete svoje celé meno a číslo objednávky, ktoré sa uvádza v e-maile potvrdzujúcom nákup. Lehota pre prevod sú 3 dni od objednania. Objednávka nebude potvrdená, pokiaľ nebude platba pripísaná na náš účet. Pokiaľ nebude plaba pripísaná do 5 dní, objednávku zrušíme. Výdaje na prevod hradí vždy kupujúci.
IBAN: SK12 0900 0000 0051 5620 8126
BIC SWIFT kód: GIBASKBX
Uveďte číslo objednávky, ktoré obdržíte e-mailom.
Používame bezpečný platobný systém?
Samozrejme. Používame bezpečný platobný systém. Dôverné údaje platby kreditnou alebo debetnou kartou sa prenášajú priamo a zašifrovane (SSL) finančnému ústavu.
Pri platbe prostredníctvom bezpečného platobného portálu systém automaticky overí, že kreditná karta je aktivovaná pre bezpečný elektronický obchod.
Potom sa spojí s bankou, ktorá kartu vydala a požiada ju o overenie a povolenie operácie.
Ako dostanem faktúru
Po založení svojho účtu môžete v sekcii “ovládací panel” uviesť vašu fakturačnú adresu. Môžete uviesť, či ste podnikateľ (a vložiť svoje DIČ alebo IČ), alebo súkromná osoba, a
obdržíte svoju faktúru automaticky e-mailom po odoslaní objednávky.
6. DARČEK
Ako môžem darovať produkty?
7. NEWSLETTER
Aké sú výhody registrácie? Ako sa môžem registrovať?
S našim newsletterom budete informovaný o produktoch La Chinata, môžete ich dostávať po celý rok, aby ste ako prvý vedeli o novinkách a akciách. Pokiaľ si prajete dostávať newslettery e-mailom, pri zakladaní zákazníckeho účtu kliknite na “Prihlásenie k odoberaniu newslettera”. Pokiaľ už ste zákazníkom, vo svojom účte kliknite na “ovládací panel” a môžete sa prihlásiť k odoberaniu newslettera v sekcii “Odoberanie newslettera”, kedykoľvek si budete priať.